جهش تولید با مشارکت مردم امروز : 01 دی 1403

عنوان خدمت:

 وصل مجدد انشعاب

Request for reconnection  of the electricity distribution companies 

Title:

شرح خدمت:

 برای برقراری مجدد انشعاب برق در محلی که سابقاً انشعاب برق وجود داشته است

و موقتاً قطع گردیده ، مشترک یا استفاده کننده برق می‌تواند از طریق این خدمت درخواست وصل مجدد انشعاب را ارائه نماید

To re-estabilish a power outage in a place where there used to be a power outage

and for some reason temporarily disconnected the subscriber or electricity user can
request reconnection of the branch through this service 

Translation:

لینک دریافت خدمت

 https://bargheman.com/home

 

متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو

1 روز

امور مشترکین

03431251070

 

مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

1- فیش خدمات و رسید پرداخت شده

 الکترونیکی

_توافقنامه سطح خدمت (SLA)

2- مطابق شناسنامه خدمت

 نیمه الکترونیکی

_راهنمای استفاده از خدمت

3- مطابق شناسنامه خدمت

 مراجعه حضوری

_اطلاعات تکمیلی خدمت

فرآیند خدمت

 vasl1.png

سوالات متداول (FAQ)

1- برای وصل مجدد انشعاب برق قطع شده بدلیل بدهی میتوان بصورت غیر حضوری انجام گردد ؟

 بلی

2-آیا برای وصل انشعاب مجدد نیاز به واریز هزینه می باشد ؟

 بلی- هزینه وصل مجدد انشعاب

3-مدت زمان وصل انشعاب برق چقدر می باشد ؟

 در صورت انجام تسویه بدهی و اماده بودن محل انشعاب در همان روز وصل انشعاب انجام می گردد.

4-نحوه پیگیری وصل مجدد انشعاب برق به چه صورت می باشد؟

 در اپلیکیشن برق من در منوی پیگیری ها مراحل انجام کار قابل پیگیری می باشد

5-در صورت درخواست بعد از ساعات اداری بصورت غیر حضوری انجام می گردد؟

 درصورتی که قطع انشعاب بدلیل عدم واریز هزینه مصرفی بوده بعد از انجام مراحل تسویه بدهی توسط واحد اتفاقات شبکه انجام می گردد.
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام