آخرین ویرایش 15 / 7/ 1403
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
در تارنمای شرکت توزیع توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
- خدمات اطلاع رسانی
- مناقصه ها/ مزایده ها
- اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
- ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی
- تعرفه های برق
- قوانین و مقررات
- جلسات و صورتجلسات
- خدمات تعاملی
- نظرسنجی الکترونیکی
- خدمات تراکنشی
- پرسش و پاسخ با مدیرعامل
- رسیدگی به شکایات
- مسئولیت ارائه خدمت
- فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه
- مسئولیت کاربران
- بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمات میز خدمت الکترونیک
- دسترس پذیری
- این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
- نگهداری و تغییرات خدمت
- در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
- گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی
- ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات مناقصه ها/ مزایده ها و رسیدگی به شکایات و جلسات و صورتجلسات را ارائه خواهد نمود.
- فسخ و پایان
- در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
1- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
• بیانیه توافق سطح خدمت، 32 خدمات مشترکین مصوب در بخش شناسنامه خدمات ،جهت هر خدمت به صورت مبسوط آورده شده است.
• تارنمای شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، امکان پیگیری خدمات مرتبط با متقاضیان و مشترکین برق، پیمانکاران و سازمانها، خاموشی های برق، پیگیری درخواستها و خدمات عمومی متنوعی را در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.
• به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
• تارنمای شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
• شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بر اساس خط مشی حفظ حریم خصوصی افراد، متعهد می شود که اطلاعات خصوصی شما را محرمانه نگهداری نموده و اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، دراختیار عموم قرارندهد.
توافق نامه های سطح خدمات توزیع نیروی برق شمال استان کرمان