افزایش آمپراژ انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
عنوان خدمت: |
افزایش آمپراژ انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق |
|
Reducing amperage of branch of customers of power distribution companies |
Title |
|
شرح خدمت: |
مشترکینی که درخواست افزایش آمپراژ انشعاب آمپری را دارند، میتوانند به شکل غیرحضوری خدمت خود را دریافت کنند. این خدمت برای سایر مشترکین به شکل غیرحضوری تعریف نشده است.بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده
از مراجعین انجام خواهد پذیرفت.
|
|
Whenever the customer, due to the reduction of electricity consuming appliances or for other reasons, demands less use of electricity, she can request a reduction in amperage through this service
|
Translation |
|
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
6 روز کاری |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
1- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه. 2- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی www.nked.co.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید. 3- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟اپلیکیشن برق من - سایت شرکت-مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521 4- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند. 5- آیا برای فرآیند افزایش امپراژ نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟در این فرآیند چنانچه نیاز به اعلام شرایط و عقد قرارداد باشد ، جهت امضاء اعلام شرایط و قرارداد نیاز به مراجعه حضوری میباشد
|