عنوان خدمت: |
اصلاح شماره تلفن همراه ثبت شده برای اشتراک برق شرکتهای توزیع نیروی برق |
|
Modify the Subscriber's mobile phone number for electricity subscription of
power distribution companies
|
Title |
|
شرح خدمت: |
توسط این خدمت ، مشترکین میتوانند شماره موبایل اشتراک مربوط به خود را ثبت و یا اصلاح نمایند تا صورتحساب های برق و سایر پیامهای شرکت توزیع نیروی بری برای ایشان ارسال گردد.
|
|
With this service, subscribers can register or modify their subscription mobile number to send electricity bills and other messages to the power distribution company
|
Translation |
|
لینک دریافت خدمت |
||
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
آنی |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
-1 درصورتیکه پیامک صورتحساب برای مشترک ارسال نمیشود چه اقدامی میبایست انجام داد؟میبایست از طریق یکی از درگاههای مربوطه ماننده برق من و یا 1521 شماره همراه مشترک به همراه شناسه قبض مربوطه اعلام گردد تا اصلاح شماره همراه مشترک انجام شود. 2- چنانچه مشترک شماره همراه خود را اعلام نکند چه عواقبی خواهد داشت؟علاوه بر عدم اطلاع رسانی های به موقع به ایشان ، صورتحسابهای برق نیز برای ایشان ارسال نشده و عواقب قطع برق بدلیل عدم پرداخت بدهی بعهده ایشان خواهد بود. 3- به غیر از ارسال صورتحساب چه خدمات دیگری از طریق شماره همراه انجام میگیرد؟در حال حاضر بسیاری از خدمات شرکت توزیع ماننده اطلاع رسانی های خاموشی ، شرکت در طرحهای مدیریت پیک تابستان و ... نیز از طریق ارسال پیامک به شماره همراه مشترک انجام میگیرد. 4- درصورتیکه که مشترک بخواهد محل سکونت را تغییر دهد ، چه اقدامی درخصوص اصلاح شماره همراه خود میبایست انجام دهد؟میبایست شناسه قبض محل قبلی را جهت حذف شماره همراه و شناسه قبض جدید را جهت ثبت شماره همراه خود اعلام نماید. 5- آیا میتوان برای یک اشتراک چند شماره همراه اعلام کرد؟امکان ثبت چند شماره همراه برای یک اشتراک وجود دارد. ولیکن پیامکها تنها برای یک شماره همراه ارسال خواهد شد
|