ارزیابی شرکت های توزیع نیروی برق موجب به روز شدن کیفی خدمات می شود

ارزیابی شرکت های توزیع نیروی برق موجب به روز شدن کیفی خدمات می شود
عملکرد معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در بحث مدیریت مصرف برق ، کنترل و نظارت بر لوازم اندازه گیری ، خدمات مشترکین و ....با حضور ارزیابان شرکت توانیر به مدت دو روز مورد ارزیابی قرار گرفت.
سرپرست تیم ارزیاب شرکت توانیر گفت: اجرای طرح ارزیابی عملکرد شرکت های توزیع نیروی برق موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع مشکلات، بهینه سازی و به روز شدن فعالیتهای فنی و کیفی سازی خدمات می شود.
حاجی زاده یادآورشد: در ارزیابی ها رویکرد ما دقت در سنجش شاخص های تعیین شده وکمک به تعالی شرکت ها است.
در پایان از عملکرد معاونت خدمات مشترکین در سال ۱۴۰۳ در بخش فروش انشعاب، مدیریت مصرف ، لوازم اندازه گیری و ..... تقدیر شد .

نظر دهید