ارتقای کمی و کیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان کرمان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱
ارتقای کمی و کیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان کرمان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ از ارتقای کمی وکیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱ خبردادو گفت: تکریم مناسب مشترکین به عنوان یکی از شاخصه های مهم مدنظر در این شرکت میباشد که با هدف خدمت رسانی به مشترکین سطح کی و کیفی خدمات ارتقا یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، محمد محسنی بابیان اینکه این شرکت در چشم انداز خود با برخورداری از جایگاهی استراتژیک در بخش توزیع صنعت برق کشور ماموریت اصلی خود را تامین و عرضه برق پایدار و مطمئن در شمال استان با بهره مندی از فناوری های نوین قرار داده است اظهار داشت : در این راستا و به منظور تکریم وجلب رضایت مشترکین ارائه سرویس های با کیفیت و به هنگام مدیریت پاسخگویی موثر به در خواست های مشترکین سامانه مرکز تماس فوریت های برق (۱۲۱) را تشکیل داده است.
وی گفت : اصلاح منوی ورودی و متن صوتی سامانه ۱۲۱ ( به تفکیک هرشهرستان) و ضبط و صدا گذاری خاموشی مناطق و اعلام صوتی و پیامکی به مشترک از جمله کارهای انجام شده برای ارتقاء سامانه بوده است.
محسنی اضافه کرد: در سامانه جدید ایجاد امکان ارسال پیام خاموشی با آدرس منحصر به فرد هر مشترک و همچنین اطلاع رسانی تلفنی و پیامکی خاموشی های با برنامه به مشترکین وجود دارد.
وی همچنین گفت: امکان ثبت مکانیزه تقاضای رفع خاموشی روشنایی معابر جهت آزاد سازی ظرفیت خطوط از دیگر اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین در شمال استان میباشد.