نقش پر رنگ اصحاب رسانه در فرهنگ سازی مدیریت مصرف و گذر از پیک بار
در دیدار مدیرعامل توزیع برق شمال با مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی پیام ما عنوان شد:
نقش پر رنگ اصحاب رسانه در فرهنگ سازی مدیریت مصرف و گذر از پیک بار
مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در بازدید از موسسه مطبوعاتی پیام ما و دیدار با مدیرمسئول ، از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند صنعت برق در فرهنگ سازی مدیریت مصرف و گذر از پیک بار یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در بازدیداز موسسه مطبوعاتی پیام ما گفت : مایه ی افتخار است که جوانانی تلاش گر و پویا در عرصه فرهنگ سازی و رسانه ، زمینه پیشرفت استان را دنبال می کنند و بازوان توانمندی برای صنعت برق در امراطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق می باشند.
وی در ادامه به نقش سازنده وموثر رسانه ها در آگاهی بخشی به اذهان عمومی تصریح کرد : رسانه های جمعی و خبرنگاران پل ارتباطی مردم وسازمانها می باشند لذا در گذر از پیک بار تابستان اطلاع رسانی سریع و شفاف رسانه ها به عنوان همکار صنعت برق توانست نقش به سزایی داشته باشد.
در ادامه مهندس سلیمانی با اهدای لوح یادبود از همکاری و خدمات روح الله خدیشی مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی پیام ما در راستای اطلاع رسانی پیک بار تابستان و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تقدیر کرد.
نظر دهید