سرمایه گذاری برای تولید امروز : 11 آبان 1404
  • تاریخ انتشار : 1404/06/30 - 09:41
  • تعداد بازدید : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات 

میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات 

  مدیر امور کارکنان توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، با اعلام خبر برگزاری موفق میز خدمت معاونت منابع انسانی در امور اتفاقات و عملیات برق کرمان، اظهار داشت:  که این نشست با هدف ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات کارکنان در حوزه‌های منابع انسانی و بیمه برگزار شد و نقش مهمی در تقویت ارتباطات داخلی ایفا کرد. 

به گزارش روابط عمومی ،منصور سالاری گفت: «در این میز خدمت، کارکنان به صورت مستقیم سوالات خود را مطرح کردند و از تجربه و راهنمایی‌های مدیران و کارشناسان بهره‌مند شدند. حضور کارشناسان بیمه و واحدهای انسانی امکان ارائه اطلاعات دقیق و پاسخگویی سریع را فراهم آورد و به بهبود دسترسی کارکنان به خدمات کمک کرد.» وی با بیان اینکه این جلسه فرصت مناسبی بود تا دغدغه‌های کارکنان جمع‌آوری و راهکارهای اجرایی برای ارتقاء خدمات انسانی و بیمه‌ای ارائه شود اظهار داشت: میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات میباشد.

سالاری بااشاره به دستاوردهای میزخدمت گفت: ارائه مشاوره تخصصی و پاسخ مستقیم به سوالات کارکنان ، بهبود ارتباط بین کارکنان و واحدهای منابع انسانی و بیمه ،جمع‌آوری بازخوردها و پیشنهادهای اجرایی برای بهبود خدمات انسانی و بیمه‌ای و همچنین تقویت روحیه همکاری و شفافیت اطلاعاتی میان پرسنل از اهداف و دستاوردهای میزهای خدمت منابع انسانی در امورها میباشد. 

وی همچنین به پیگیری‌های آتی اشاره کرد و گفت: «برنامه‌ریزی برای میزهای خدمت دوره‌ای با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط و مستندسازی سوالات و پاسخ‌ها برای استفاده داخلی در دستور کار قرار دارد.»

 

کلمات کلیدی
ravabet ravabet
خبرنگار :

ravabet ravabet

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب