عنوان خدمت: |
وصل مجدد انشعاب |
|
Request for reconnection of the electricity distribution companies |
Title: |
|
شرح خدمت: |
برای برقراری مجدد انشعاب برق در محلی که سابقاً انشعاب برق وجود داشته است و موقتاً قطع گردیده ، مشترک یا استفاده کننده برق میتواند از طریق این خدمت درخواست وصل مجدد انشعاب را ارائه نماید
|
|
To re-estabilish a power outage in a place where there used to be a power outage and for some reason temporarily disconnected the subscriber or electricity user can
request reconnection of the branch through this service
|
Translation: |
|
لینک دریافت خدمت |
||
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
1 روز |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- فیش خدمات و رسید پرداخت شده |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
1- برای وصل مجدد انشعاب برق قطع شده بدلیل بدهی میتوان بصورت غیر حضوری انجام گردد ؟ |
||
بلی | ||
2-آیا برای وصل انشعاب مجدد نیاز به واریز هزینه می باشد ؟ |
||
بلی- هزینه وصل مجدد انشعاب | ||
3-مدت زمان وصل انشعاب برق چقدر می باشد ؟ |
||
در صورت انجام تسویه بدهی و اماده بودن محل انشعاب در همان روز وصل انشعاب انجام می گردد. | ||
4-نحوه پیگیری وصل مجدد انشعاب برق به چه صورت می باشد؟ |
||
در اپلیکیشن برق من در منوی پیگیری ها مراحل انجام کار قابل پیگیری می باشد | ||
5-در صورت درخواست بعد از ساعات اداری بصورت غیر حضوری انجام می گردد؟ |
||
درصورتی که قطع انشعاب بدلیل عدم واریز هزینه مصرفی بوده بعد از انجام مراحل تسویه بدهی توسط واحد اتفاقات شبکه انجام می گردد. |