جهش تولید با مشارکت مردم امروز : 02 دی 1403
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 11:44
  • تعداد بازدید : 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارتقای کمی و کیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان کرمان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱

ارتقای کمی و کیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان کرمان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ از ارتقای کمی وکیفی مرکز تماس و افزایش رضایت مندی مشترکین برق شمال استان از سامانه پاسخگویی ۱۲۱ خبردادو گفت: تکریم مناسب مشترکین به عنوان یکی از شاخصه های مهم مدنظر در این شرکت میباشد که با هدف خدمت رسانی به مشترکین سطح کی و کیفی خدمات ارتقا یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، محمد محسنی بابیان اینکه این شرکت در چشم انداز خود با برخورداری از جایگاهی استراتژیک در بخش توزیع صنعت برق کشور ماموریت اصلی خود را تامین و عرضه برق پایدار و مطمئن در شمال استان با بهره مندی از فناوری های نوین قرار داده است اظهار داشت : در این راستا و به منظور تکریم وجلب رضایت مشترکین ارائه سرویس های با کیفیت و به هنگام مدیریت پاسخگویی موثر به در خواست های مشترکین سامانه مرکز تماس فوریت های برق (۱۲۱) را تشکیل داده است.
وی گفت : اصلاح منوی ورودی و متن صوتی سامانه ۱۲۱ ( به تفکیک هرشهرستان) و ضبط و صدا گذاری خاموشی مناطق و اعلام صوتی و پیامکی به مشترک از جمله کارهای انجام شده برای ارتقاء سامانه بوده است.
محسنی اضافه کرد: در سامانه جدید ایجاد امکان ارسال پیام خاموشی با آدرس منحصر به فرد هر مشترک و همچنین اطلاع رسانی تلفنی و پیامکی خاموشی های با برنامه به مشترکین وجود دارد.
وی همچنین گفت: امکان ثبت مکانیزه تقاضای رفع خاموشی روشنایی معابر جهت آزاد سازی ظرفیت خطوط از دیگر اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین در شمال استان میباشد.

کلمات کلیدی
ravabet ravabet
خبرنگار :

ravabet ravabet

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام