رفع خاموشی های مشترکین برق
عنوان خدمت: |
رفع خاموشی مشترکین برق |
|
Request to fix power outages |
Title: |
|
شرح خدمت: |
در این خدمت ، درخواست رفع خاموشی شبکه برق توسط مشترک ثبت و پس از طی فرآیند مربوطه و رفع عیب ، مشترک برقدار می گردد.
|
|
In this service, the request to eliminate the power outage is registered by the subscriber and after the relevant
process and troubleshooting, the subscriber is electrified
|
Translation: |
|
لینک دریافت خدمت |
||
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
همان روز کاری |
امور بهره برداری | 03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
1-درصورت عدم دسترسی به شناسه قبض ، چطور میتوان به آن دسترسی پیداکرد و درخواست را ثبت نمود؟ |
||
از طریق شماره بدنه کنتور و جستجوی آن در سامانه میتوان شناسه قبض را دریافت نمود. | ||
2-جهت دریافت اطلاعات و ثبت درخواست خاموشی بصورت فوری از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟ |
||
- ازطریق تماس با 121 - نرم افزار موبایل برق من - میز خدمت الکترونیک سایت شرکت توزیع نیروی برق |
||
3-آیا پس از ثبت درخواست رفع خاموشی ، زمان زیادی برای خاموشی مورد نیاز می باشد؟ |
||
به محض ثبت درخواست و یا اطلاع رسانی ، همکاران شرکت نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد. | ||
4-آیا برای ارائه این خدمت نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟ |
||
خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که خاموشی براثر بدهی مصرفی برق باشد لازم است تسویه بدهی صورتحساب مصرفی اقدام گردد. | ||
5-درصورتیکه خاموشی مربوط به خاموشی های از پیش تعیین شده باشد ، با ثبت درخواست بصورت فوری رفع خواهد شد؟ |
||
برنامه خاموشی از پیش تعیین شده جهت اجرای تعمیرات پیشگیرانه بر روی شبکه های توزیع بوده
رفع خاموشی های مربوط به آن طبق زمانبندی اعلام شده انجام خواهد شد.
|