عنوان خدمت: |
تغییر نام مشترکین (تغییر مالکیت انشعاب) شرکت های توزیع نیروی برق |
|
شرح خدمت: |
توسط این خدمت، درصورت تغییر مالکیت اشتراک مشترکین میتوانند نسبت به تغییر نام اشتراک خود اقدام نمایند.
|
|
لینک دریافت خدمت |
||
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
7 روز کاری |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
1- مدارک مورد نیاز جهت تغییر نام اشتراک چیست؟ 1- ارائه اسناد رسمی و احکام قانونی و یا اسناد مثبته مانند وقلنامه ، تعهد محضری ، تقاضای مالک انشعاب و .. که مورد تایید شرکت باشد 2- آیا جهت تغییر نام نیاز به تسویه حساب میباشد؟تغییر نام منوط به تسویه حساب کامل میباشد 3- آی برای تغییر نام نیازی به تست کنتور میباشد؟بله - در زمان تغییر نام شرکت نسبت به آزمایشو کنترل لوازم اندازه گیری اقدام مینماید. 4- هزینه تغییر نام به چه میزان است؟هزینه تغییر نام براساس ضوابط ابلاغ شده از توانیر تعین میشود. 5- آیا درصورت داشتن سند پرداخت وام امکان تغییر نام میباشد؟درصورتیکه مشترک سند پرداخت وام یا ودیعه ای داشته باشد که به طور رسمی به خریدار منتقل نشده باشد، کماکان به نام مشترک اولیه محفوظ بوده و در صورت مراجعه به وی مسترد میگردد.
|