عنوان خدمت: |
تسویه حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق |
|
Settlement of subscribers of electricity distribution companies |
Title: |
|
شرح خدمت: |
با استفاده از این خدمت مشترکین می توانند صورت حساب خارج از دوره خود را ثبت و پیگیری نمایند |
|
Using this service, subscribers can register and track their out-of-period bills |
Translation: |
|
لینک دریافت خدمت |
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
8 روز |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
1- مدت زمان ارائه خدمت چند روز می باشد؟ |
||
بطور متوسط 8 روز کاری طوال خواهد کشید | ||
2- آیا صورتحساب های صادره دقیقا وفق نرخ های مصوب وزارت نیرو صادر شده است ؟ |
||
بله , بر اساس شرایط تعرفه های برق مصوب وزارت نیرو و صادر می گردد. | ||
3-آیا لوازم اندازه گیری تست و عمکلرد آن مورد سنجش و تایید قرار می گیرد ؟ |
||
بله , فرآیند تست لوازم اندازه گیری انجام می یابد | ||
4- آیا پیگیری فرآیند تسویه حساب بصورت غیر حضوری توسط مشترک مقدور میباشد؟ |
||
بله : مشترک از نتایج فرآیند با مراجعه بخش پیگیری برنامه برق من , مطلع خواهد گردید. | ||
5-آیا در فرآیند توسیه حساب فقط بدهی برق مصرفی پرداخت می گردد؟ |
||
نخیر : در این فرآیند لو.ارم اندازه گیری تست , آخرین صورتحساب برق مصرفی صادر و کل بدهی تسویه می گردد. |