عنوان خدمت: |
اصلاح نام مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق |
|
شرح خدمت: |
توسط این خدمت، درصورت وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی مالک اشتراک مشترکین میتوانند نسبت به اصلاح نام اشتراک خود اقدام نمایند.
|
|
لینک دریافت خدمت |
||
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
2 روز کاری |
امور مشترکین |
03431251070 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
√ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
نیمه الکترونیکی |
|
3- مطابق شناسنامه خدمت |
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
1- تفاوت خدمت اصلاح نام و تغییر نام چیست؟در خدمت اصلاح نام تنها چنانچه نام مشترک با اشتباه املایی و یا ناقص ثبت شده باشد اصلاح میگردد درصورتیکه در خدمت تغییرنام نام مشترک از شخصی به شخص دیگر تغییر میابد. 2- برای اصلاح نام مشترک چه مدارکی مورد نیاز میباشد؟مدارک هویتی مانند کارت ملی 3- آیا برای خدمت اصلاح نام هزینه ای میبایست پرداخت گردد؟خیر 4- از چه طریقی میتوان درخواست اصلاح نام نمود؟از درگاههای مختلفی مانند برق من ، دفاتر پیشخوان و تماس با سامانه 1521 5- مدت زمان مورد نیاز جهت اصلاح نام چقدر است؟درصورت ارائه مستندات مربوطه در اسرع وقت و حداکثر یک روز انجام میشود.
|