جهش تولید با مشارکت مردم امروز : 25 مهر 1403
  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 08:16
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر از معاون اجتماعی فراجای استان کرمان بابت ارائه خدمات مشاوره ای به کارکنان شرکت

در دیدار مدیرعامل با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان انجام شد :
تقدیر از معاون اجتماعی فراجای استان کرمان بابت ارائه خدمات مشاوره ای به کارکنان شرکت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان  در دیدار با سرهنگ غفوری معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی نیروهای خدوم و جان برکف نیروی انتظامی و حافظان امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در دیدار با سرهنگ غفوری با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:  وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فراجا و نیروهای تحت امر در انجام مأموریت‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

وی  افزود: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه و کشور است ، این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها از کیان کشور و مردم عزیزمان حراست می‌نمایند .
در ادامه  از سرهنگ غفوری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گفت: معاونت اجتماعی استان با بهره گیری از مشاورین متخصص و دارای تحصیلات عالی, در مرکز مشاوره  استان و در واحد های مشاوره و مددکاری  کلانتری های سراسر استان توانسته نقش مهمی در صلح و سازش پرونده های ارجاعی این مراکز و دوایر ایفا کند.

وی همچنین گفت: آموزش مهارت های زندگی به جوامع هدف اعم از محلات, مدارس, مراکز علمی, ادارات, مساجد, فرهنگ سراها و .... دیگر اقدامات فرهنگی پلیس استان در حوزه مشاوره به منظور سلامت روان جامعه است.
خانم عصمت میرزایی مشاور اموربانوان با بیان اینکه این شرکت با مرکز مشاوره و روانشناسی آرامش وابسته به معاونت اجتماعی فراجا تفاهم نامه ای امضا کرده است اظهار داشت : در قالب این تفاهمنامه کارکنان این شرکت ازخدمات مشاوره ای  در زمینه خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و ...به صورت رایگان استفاده میکنند.
وی همچنین از برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی مداوم در خصوص خطرات آسیب های فضای مجازی  با همکاری معاونت اجتماعی خبر دادو گفت: کارگاه های مهارت های ده گانه زندگی ، مشاوره های انفرادی در محل ستاد شرکت و امورها مستقر در شهرستان ها از دیگر اقدامات مشترک با معاونت اجتماعی بوده که از خدمات و زحمات ایشان تقدیر و تشکر میکنم.

در پایان از سرهنگ غفوری و همکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان توسط مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تقدیر شد. .

کلمات کلیدی
ravabet ravabet
خبرنگار :

ravabet ravabet

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام