جهش تولید با مشارکت مردم امروز : 06 مرداد 1403
  • تاریخ انتشار : 1403/01/11 - 10:00
  • تعداد بازدید : 212
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برای تحقق شعار سال باید در مسیر تامین برق پایدار و عبور از اوج مصرف تابستانی گام برداریم.

مدیرعامل توزیع برق شمال کرمان :

برای تحقق شعار سال باید در مسیر تامین برق پایدار و عبور از اوج مصرف تابستانی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دیدار نوروزی و ضیافت افطار با مدیران ، کارکنان و برقکاران امور اتفاقات برق کرمان که هم زمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیهم السلام برگزار شد باتبریک سال‌نو و ماه مبارک‌رمضان گفت: برای تحقق شعار سال باید در مسیر تامین برق پایدار و عبور از اوج مصرف تابستانی گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان صنعت برق استان در راستای خدمات رسانی به مشترکین گفت: صنعت برق بعنوان یک دستگاه استراتژیک و مهم نقش کلیدی در تامین نیازهای بخش های مختلف جامعه و توسعه کشور و استان دارد و در این میان نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه آن از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی اظهار داشت : با بهره گیری از مدیران و کارشناسان توانمند و نیروهای فنی و نیز هوشمندسازی کارها و تلاش شبانه روزی توانسته ایم با گذر از چالش ها و کاستی ها در مسیر خدمت رسانی به مشترکین صنعت برق گام های موثری برداشته وشاهد دستاوردهای موثری باشیم.

سلیمانی با اشاره به شعارسال ۱۴۰۳(جهش تولید بامشارکت مردم) گفت: برای تحقق شعار سال باید در مسیر تامین برق پایدار و عبور از اوج مصرف تابستانی گام برداریم .
وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کارکنان و توجه به ایمنی خط قرمز مدیران شرکت توزیع برق شمال استان کرمان است اظهارداشت:به دلیل اهمیت حفظ سلامت کارکنان بخش های مختلف بویژه تعمیرات، نگهداری، بهره برداری و نیروهای اکیپ های عملیاتی اتفاقات به موضوع ایمنی بسیار اهمیت می دهیم و تلاش شده تا با ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی نیروها از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

مهندس سلیمانی، از مدیران دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خواست برنامه مدونی را برای ارتقای ایمنی کارکنان این بخش در سال جدید و خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشترکان تهیه و عملیاتی کنند.

وی در پایان اظهارکرد: گذر از اوج مصرف تابستانی سال ۱۴۰۲ بدون مشارکت و همراهی همه مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ممکن نبود و این مشارکت و همراهی برای عبور از تابستان امسال هم لازم است.

در پایان این مراسم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار و دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و برقکاران از دیگر برنامه ها بود .

کلمات کلیدی
ravabet ravabet
خبرنگار :

ravabet ravabet

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام